Uzuma

Verrukkelijke en gezonde green juices

De samenwerking tussen Yuqo en Uzuma

Yuqo heeft Uzuma, een producent van green juices, geholpen bij het verbeteren van belangrijke bedrijfsstatistieken. Denk aan de verkoop, websitebezoekers en het online verkeer. Ontdek hoe.

Het creëren van een lucratieve en duurzame online identiteit

Uzuma, uit het schilderachtige zuiden van Nederland, had een eenvoudig, maar ambitieus doel;
unieke sapcombinaties ontwikkelen van vruchten en groenten waar iedereen van kan genieten.
Een uitstekende voedingswaarde is essentieel, maar de producten van Uzuma bieden ook een smaaksensatie waar klanten dol op zijn. Als maker van pure, gezonde en ongelooflijk smakelijke sappen, schakelde Uzuma de hulp in van Yuqo om de online prestaties te verbeteren. Dit leidde tot een enorme vooruitgang in de bedrijfsstatistieken.
Resultaten werden bijna onmiddellijk geboekt. De verkoopcijfers kleurden zelfs nog groener dan de sappen van Uzuma.

Aantrekkelijke en goed georganiseerde content

Uzuma opereert in zes Europese landen. De grootste beperkende factor was dan ook dat de website alleen in het Engels beschikbaar was. Dit leverde het bedrijf een duidelijk nadeel op, met inconsistente verkopen tot gevolg. Het probleem werd nog groter door alle informatieve, maar niet-geoptimaliseerde content waar klanten zich doorheen moesten worstelen.
Uzuma had behoefte aan aantrekkelijke, goed georganiseerde content, geoptimaliseerd voor zoekmachines. Daarnaast moest elk stukje materiaal de waarden van het bedrijf weerspiegelen. Yuqo werkte hier graag aan mee.

Professionele content en stimulatie van internetverkeer

We genereerden SEO geoptimaliseerde, originele en professioneel geschreven en ontworpen content. Dit verbeterde niet alleen de leesbaarheid van de website, maar ook de online vindbaarheid. Daarnaast werd elk stukje nieuw gecreëerde content vertaald in de moedertaal van de zes landen waarin Uzuma actief is. Voor de samenwerking met Yuqo boekte Uzuma nooit eerder zulke successen.
Onze aanpak om Uzuma’s online prestaties te verbeteren, was drieledig:
  • Het creëren van een zeer professionele uitstraling wat betreft content, met behoud van Uzuma’s identiteit
  • Het verbeteren van de leesbaarheid van teksten
  • Het stimuleren van indirect online verkeer

Toename in verkopen en bezoekers

De cijfers spreken voor zich. En wat betreft Uzuma: het bedrijf produceert nog steeds misschien wel de beste koudgeperste sappen op de huidige markt. Alleen nu ondersteund door nieuw online succes.

+58% toename van websitebezoekers

Door het aanbieden van professioneel geschreven, originele content in verschillende talen, steeg het totale aantal bezoekers met 58%.

+33,05% toename van de totale verkoop

Door naleving van SEO statistieken en betere leesbaarheid op de website van Uzuma, stegen de algemene verkoopcijfers met meer dan 33%. Nieuwe en terugkerende klanten bezochten daarbij meer extra webpagina's. Ook besteedden ze meer tijd op product- en aankooppagina's.

+337% toename van Google bezoekers

Door de content van Uzuma te optimaliseren, behaalde het bedrijf een zeer gunstige ranking in de resultaten van zoekmachines. Het aantal bezoekers via Google steeg met 337%.